Skolan ._,


Idag var det skola igen .______.
Anna och jag tråkade lite på skolgården i några nät-
Lektion nr 1. Regler (jag somnade nästan xD) och Rymden. Christer Fuglesang skulle nämligen upp i rymden men det blev misslyckat så han försöker imorrn igen ^______^ PGA. dåligt väder.
RAAST
Lektion 2. Lilla Julia det bajs tråkiga spelet ._."
MAAAAAAAAAT :) Någon bläig Potatis och Lax med vitsås. UÄK .........
Lunch rast.
Lektion 3. Olweus regler och göra klar!
Sedan gick Delaram jag och Nåmi hem till delaram och åt glass med chokladsås och såg på lite tvprogram ^^
JIPPIEEEEEEEEEEE XD
// Ditte

Kommentarer
Postat av: Emma Hamberg

Kom hem och lattja med mig istället för att kolla på teve. MOHAAAAA! Morsan

2009-08-28 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0