Toooday :)

idag började skolan .___.
Today...... Today TODAY the skola starting.
Det var ganska skönt att komma tillbaka träffa alla kompisar där och så........eheehe
Maten var ganska äcklig "starka" biffar med tomatsås och ris.
Jag och Anna ( www.RainbowSunshine.blogg.se ) satt på rasterna på en bänk och höll ett öga på Elise som var på Kompis gungan så kom nåra stora tjejer och hoppade på jag reste mej för att skrika till att dom inte skulle vara taskiga men dom bara skrattade allihopa så vi fortsatte att ha tråk.
Sedan hade vi Lektion om Christer Fuglesang och om rymden.
Sedan gjorde vi namnskyltar och VIPS var skolan slut. Anna och jag gick hem och jag fick höra lite kommentarer som: "ÅH vilken snyyyygg hatt du har" minst tio gånger från Simon!
sedan åt vi lite Godis. xd
Och nu skriver jag på bloggen............
Vi ses. // DItte



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du HAR ju en snygg hatt. Snygg tjej, snygg hatt, smart tjej, smart hatt.

2009-08-28 @ 15:27:45
Postat av: Anonym

Du är så coolsnygghärlig!

En hemlig beundrare, eller ja, kanske inte alls så hemlig...

2009-09-04 @ 17:54:12
Postat av: Igge

ÅT MED GODIS MED SIMON?!?!?! OCH DU BJÖD INTE MIG! HA DET SÅ BRA MED SIMON, DÅ! :3

2009-11-16 @ 17:29:52
Postat av: Anonym

ÅT MED GODIS MED SIMON?!?!?! OCH DU BJÖD INTE MIG! HA DET SÅ BRA MED SIMON, DÅ! :3

2009-11-16 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0