DAGEN INNAN JULAFTON WIIHOO!

God jul alla söta små :]
Idag är det dagen innan Julafton som alla har längtat WIIIIEE!! *hjärta hjärta*
Oh det är så mycket jag vill berätta om vad jag tänkt på, önskat mig och tror..
Men jag pallar inte nu för jag är TRÖTT. *fnys*
men men lite kan jag ju berätta om dagen i alla fall! WOHO!
Dagen började med att;
Jag gick upp halv åtta fick för mig att det var mitt i natten vågade knappt gå ner till toaletten jag trodde det var mitt i natten *generad*
Sedan så;
Åt vi frukost och sen spelade jag dator
mycket senare;
Fick jag inte spela mera "snyft snyft" och då gick jag ner och åt och sen SLOG in KLAPPAR.
Oh yeah jag är ju bara för bääääst .... not... mjush...
Sen;
Tittade jag på paketen och slog på tvn.
Det var bolibompa. tråkigt men lite kul, ni fattar... inte..
Nu;
Skriver jag på bloggen HEJHEJ !!!
Bild på granen i år;
förlåt för big bild :)
KRAM DITTE

Kommentarer
Postat av: anniken

søt blogg Ditte helsar Anniken från Norje

2010-01-02 @ 14:23:39
URL: http://www.smisk.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0