En dikt till min tappra mamma *hjärta*

hallå hallå jag tänkte skriva en liten dikt om min tappra mamma ♥♥
Till min tappra mamma

Det är så mycket jag vill ha sagt om dig
Du tar ju hand om familjen var dag och om mig
Om du någon gång lämnar oss här kommer jag aldrig glömma
dig och alla goda gärningar du gjort till oss
var vi än är, leker eller tänder på hus eller tomtebloss
Du är tapper, stark och snäll
du städar, lagar mat och ger ut ett gnäll
när vi är lata som vi är men du måste veta att
men jag älskar dig av hela mitt hjärta du är familjens skatt
alla älskar dig, alla gillar dig, alla vet att du alltid är där
i ur och skur där och här
Vi kommer alltid att gilla dig vad du än gör
tutar, springer, mördar eller kör
Jag kan alltid om du vill ditt hår luskamma
detta är till min Tappra mamma!

kram Från Din Ditte detta inlägg är till dig puss.

Kommentarer
Postat av: tilda <3

hahha :) vilken jätte fin blogg du har tjejen :):)

hur e det med dig?? :)



KRAM tilda <3

2009-12-18 @ 16:55:06
URL: http://coolich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0