Första snön!

Nu sitter jag här och skriver på morgonen, ♥ Ja fick bara en stor lust... Gjorde en ny design till bloggen också! I like it. igår låg jag hemma och idag också, inget speciellt har hänt mer en att Nåmi kräks mer en aldrig förr.. Stackarn.
Första snön har lagt sig och i love it, synd att jag är sjuk och inte kan gå ut och frysa ihjäl. Jag får gott hoppas på att snön ligger kvar och att jag blir frisk snart. Emma lagar blodpudding och jag hör att det fräser ifrån stekpannan snart kommer nog den goda lukten också och fyller lycka i kroppen, Härligt! ♥
Det är skönt att vara barn, men jobbigt att gå i skolan det är nog det enda minuset... iallafall för mig! :)
Jag har inte uppdaterat bloggen på länge men, jag ska börja bli aktiv igen, det kan kanske bli mitt nyårslöfte hm..
och sen klistra ihop alla fina inlägg och göra en stor bok och ge ut vid vuxen tid, det kommer no bli succé!
Bertil har börjat bli knäpp han gömmer sig på knäppa ställen och bajsar på golvet stackars honom!

Innan ni går se på detta jätte härliga videoklipp Michael Jacksons första moonwalk! han är duktig ;)
Kram Ditte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0