Hallå hallå

Hello söta små tittare ♥
Idag har det vart en flummig dag , I like flummiga dagar!
Igentligen började det mycket flummiga efter Lunchen.
Jag, Zarixx och Anna (en Annan Anna haha) tittade och gick runt lite på skolgården.
Plötsligt så kom vi in på kärleks snack och fick reda på Att D är kär i Zarixx och hon säger att han är kär i varenda person men det trodde inte jag och Anna på. MOHAH! jag, utan andledning ställde mig på en Låda och hoppade ner till Zarixx och svingade mig på hennes axlar och skrek: "D!!!"
.. hoppas han inte hörde något...
Och sen har Zarixx retat mig hela dan för det.. Och efter skolan så flummade hon och jag runt och sen så kom några boiyzz (fjortis språk..) förbi och vi började skratta utan andledning FLUMMIGT.
Ja och sen gjorde jag läxor och förkortade nobellen, jag känner knappt igen min, buhhuhuhu..
Imorgon är den stora dagen, LYCKA TILL DITTE.
Flummiga kramar / Dittis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0