Idag var det eld och vatten och en knäpp gubbe

Hallå hallå bloggen idag har jag vart med om eld och vatten och en knäpp gubbe, vad chill... not.
Men jaja vi börjar med eld;
Vi satt i klassrummet, alla lite morgon trötta och hade ljudboken på, ljusen var tända för att få lite julstämning.
En dum tjej satt och ritade och plöstligt började flamman på ljuset vridas och hennes papper började brinna :o
jag började darra och sen skyllde hon på oskyldiga söta Maj som blev förtvivlad. stackarn.
på gympan fick vi vara med om vatten så det räckte, vi skulle in och klä om och duscha efter idrotts lektionen och då var hela tjejernas omklädningsrum översvämmat. vaktis och vår träslöjdslärare torkade upp och ingen vågade duscha. det var 1 dm vatten.. hjälp... 
Sen såg vi på en film som hette Music and lyrics. den var okej men SNUSKIG!! Det var snuskiga danser också... euw..
Anna och jag och Nåmi var påväg hem och åt lite mohhaha, och plötsligt kom en gubbe med en tavla och sa;
"om ni är klyftiga och smarta då ska ni inte börja röka, det gör så att eran hälsa blir dålig och alla fimpar överallt." eller något.. han sa mycket mer knäppa saker med en röst som man typ bara hör på sådana där information filmer! HAHA!
Sen stack jag till anna och ritade lite (två bilder);

det ska likna mig i en tröja jag önskar mig *hehe*
och det där är min fursona, Cupie.
HA DET BRA KEX CHOKLAD.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Stakars dig. Fina bilder

2009-12-22 @ 17:34:17
URL: http://lillamin.blogg.se/
Postat av: Felicia <3

Ohh vad söt Cupie var 8D

2010-01-06 @ 12:19:20
URL: http://permaanent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0