JAG BLEV NOMINERAD! YES!!

Hej bloggen!
Dagen var som vanligt, men jag fick reda på en grej... JAG BLEV NOMINERAD!
NOMINERAD NOMINERAD NOMINERAD!!
Åh.. jag är grymt glad och det ska firas ikväll med Mjukglass (hemgjord av pappa JIPPIE!)
Och Nåmi och en annan kille blev också nominerade.
Killen har en skämt berättelse och vinner på det, men det är ju kul iaf. att bli nominerad! Det är ju super kul!
Ser ni också den underbara (ehm..) uppdateringen (designen) av bloggen?
Jag har gjort den i PS CS4! WOHO! Go Ditte!
om nån i klassen läser bloggen och röstat på mig vill jag bara säga ett stort tack!
KRAM DITTE

Kommentarer
Postat av: Igge :3 < 3

Grattis lilla sak där. Synd att "den där killlen" (enligt våra uträkningar) kommer vinna. Men det är väl som de säger. Man kommer alltid långt med humor..eller var det ett gott skratt förlänger livet...aja, din berättelse ägde i vare fall :3 < 3

Lovley Dittis, som skriver mycket bättre än han ;3

2009-12-08 @ 17:20:16
Postat av: Anonym

Eller hur :D <3

Men tack så grymt mycket <33

2009-12-08 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0