Nobelberättelse !

Tjolahopp! Det var länge sen!
Jo, det är nog dags att skriva om dagen:
Dagen började med att vi läste upp nobelberättelser, min blev uppläst och heter: "döda för kärlek"
WIIIIIHOOOO GO DITTE!!!
det var 4 stycken som gav mig fullpott i poäng resten vet jag inte vad dom gav min berättelse , jag blev pretty nöjd (GO DITTE...)
Och sen var det rast eftersom pingisnördarna, Anna, Della och Nåmi körde Pingis höll Sara och jag på att flumma runt *woho!*
Vi hade skojj och frös nästan ihjäl, tills vi gick in, och läste mera! Jippie och sen hade vi idrott vi dansade polka och fick reda på (suck..) att vi skulle dansa juldans med ÅTTORNA!! HJÄLP, Jag som är rädd för dom jättarna :(
Men.. sen var det lunch och efter var det bild, jag ritade en hund och flera tusen misslyckade nyckelpigor. oh... då menar jag misslyckade!...
jag gick hem och spelade lite dator, och snart ska jag sjunga inför Moderaterna.. på deras årliga julfest.. haha...
men vi får iaf. bullar och saft och TUSEN kronor till körkassan Jippie!
imorgon är det röstning vem som blir nominerad till Nobelfestengrejset.
Önska mig lycka till!
KRAM DITTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0