ÄNTLIGEN KÄRA MJ VÄSKAAA

Äntligen  - ÄNTLIGEN - ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIIIGEN JOO jag har en MJ väska 2 kutusita nyanko gosedjur och - LYCKA!
Jag träffade Amanda idag och Ines vi sågs på Schinfiction bokhandeln!
Vi sa typ bara "Hej"
och presenterade oss för Ines. Jauuw..
men vi kanske ska träffas igen och prata mera !! ^^
Vi åt på en pizza resturang anna, Jag och Della och Nåmi då..
Jag tog en YUMMI PIZZAAA med räkor basilika och mozarella, Gott och färskt, FRÄSCHT!!
Flummig som jag är måste jag beskriva mina köpta saker:
1. EN stor svart katt med oranga ögon och vita strumpor
2. en svart katt med oranga ögon vita strumpor och förkläde
3. En katt med lurvig svans
4. MJ väska svart med trycket av "BAD" WOHOOOOOOO!! *You know im bad im bad (really really baaad)*
Tack och hej!
PS. Nåmi har gjort designen (www.lillaoliven.blogg.se)
Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0