Vaccin mot Baconfeber

&
gt;
Idag har det hänt lite grejer, bra och väldigt jobbigt dåliga -
Iallefall nu ska jag beskriva dagen:
Jag blev stjusad till Skolan av Emma JIPPIEEE,  och kom till skolan i perfekt tid (YEESSS)
där så fyllde vi i några papper om Norden och lyssnade på en ljudbok! (Hihi)
Jag ritade en snygg katt som blev rädd för en hund och en katt som sträckte ut sig.
Rasten var skön jag lyssnade på Michael jackson på HÖGSTA volym så dånade det över hela skolgården.. Höhö..
Zarixx blev irriterad och jag stängde lydigt av... efter ett tag.
Sen var det Lådbok jag läste lite molly moon och sen skrev jag på min nobell berättelse som blev ganska lyckad *Smile*
sen var det lunch rester från igår Pizza... eh, Mattanten har redan tagit sommarlov hon är lite för tidig...
Vi gick in och hade slöjd då jag gjorde min FANTASTISKA Kanini :)
Vi gick hem och tog en spruta mot Baconfeber och den sved inte mycket alls.
Anettis, Emma och Anettis små söner fikade och jag fick en choklad muffin! ÅÅÅH SÅ YUMMI YUMMI!
Jag tjatade till mig en varm choklad och fick en liten men kassören var så snäll så han gav mig en mellan <3
Kraam!

Aj det svider i armen hoppas jag inte har FEBER!
Kram Dittis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0