A new design och lite kramkalas !


Diry Diana ;O

Jag åkte till skolan som en ispinne och det kom rök ur munnen, kom in i klassrummet, Lådbok, blablabla.
Jag hade ingen bok så jag läste Kick off 2 :D

En super bra bok som jag har.. HEMMA *dadddaada!!!!!!!*
Iallefall sen var det en film om gamla testamentet (Gamla nördiga guds sak testamentet) om Mose (moses?)
sedan skulle jag göra ett dumt häfte om det också.

RAST. Jag hörde på Michael jackson så det dånade om det! Man in the mirror, Dirty diana, The way you make me feel och OFF THE WALL!

Lektion. Det började med Olweus, ehrm, hur alla "gudar" hade för Rules, dom flesta var bra förutom två:
1. Man skall hedra dina föreldrar
OFTA, jo SÅKLART man ska men då måste dom ju vara snälla mot oss barn också, Inte slå oss och inte dricka sprit... Men jag ska allt hedra mina föreldrar :)

2. Du skall älska gud

NEJ, gud straffar, kanske bara dom onda men LILLEMOR VAR JU INTE OND?

gud mördar, om han nu finns!

Sedan var det Matte!!!! Tråk, tråk, bråk, bråk det var skit enkelt men endå!

LUNCH Jag trillade och gjorde illa mej útan gråt av Alex, Grrrrr.... Men han är bara lite klumpig så jag förlät honom, han ba:
- Ska jag hjälpa dig upp?
Jag sa att det inte behövdes och sedan fnissade jag som en apa...  Det var faktiskt NÄSTAN kul!

Lektion Jag läste upp min berättelse och darrade som en ätande gris!! Det var inte pinsamt men killen jag gillar... är jag blyg för så jaag Darrade super mycket MEN INGET MER SNACK OM DET!!
Sedan var det engelska, vi körde ormen en lek som man får lappar och blablabla..
Sen var det MUSIK!!! YEah, det var veckans musik och det var Kizz med Heaven's on fire! en bra låt så jag sa att jag älskade deras Hårdrockar röster då sprang hon fram och kramade mig! Jag blev nog generad men endå....
sedan fick vi lära oss lite om gitarrer och jag skrev fel fyra och sju.

Sedan gick alla hem, jag med Saris och Anna. Vi lekte ett tag till Anna skulle hem, efter det så skulle jag äta hos Sariiiiiis. SUPER GOTT;
Motötter och gurka från växthuset, världens starkaste Chili var det nog, i nån röra och Fläsk arréa direkt från grillen! Härligt. Efter det behövde jag gå hem och Sari och hennes pappa följde mig hem, för att det var mörkt, det var skönt!!

Nåmi (www.Lillaoliven.blogg.se)  också gjort min härliga nya design TACK så jätte mycket, YOTSUBA tema!

KRAMAR Ditte


Kommentarer
Postat av: Igelkotten

Vilken kille? >:3 Är det den jag tror det är??

2009-10-08 @ 16:38:27
Postat av: Anonym

Sötaste finaste bästa Ditte!

Vilken snygg sida du har nu! Och sablar vad du skriver bra, vilket flyt, spännande och härligt och roligt. Jag skrattar högt!

Din mamma ( som du ska hedra förstås, he he)

2009-10-09 @ 10:59:31
Postat av: Ditte

Saris: Ja, det är han TYST NU >:D

Emma : Tack!! Såklart jag ska hedra dig jag har bara inte tänkte ut HUR jag ska hedra dig (Mohahaha)

2009-10-09 @ 19:44:59
URL: http://finafrasse.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det alex i 5a

2009-10-10 @ 19:38:09
Postat av: Anonym

NEPP. NEJ DET ÄR DET INTE, jag kallar han bara Alex han heter igentligen något annat OCH vi är bara lite vänner..

2009-10-12 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0