En blick av den man gillar

Jag tänkte skriva nått helt anorlunda idag! :D
Tänkte skriva en dikt om dagen, den heter : "En blick av den man gillar"
En blick av den man gillar

Dagen började med att jag kom till plugget
Ja, extra tidigt, JAG VAR PÅ HUGGET! (?)
Satte mig och retade Sara
"Haha, jag om före dig till skolan!" och hon klaga
Med ett flin började lärarn med att prata
Jag var trött mina ögon, lata
En blick av den man gillar
gjorde mig varm, jag pillar
med mina lockar
Och med suddet jag då plockar
Hörde inte riktigt  vad lärarn sa
Who cares jag menar, Tralalala
Rasten var kul, och kort
Killarna höll på med en tråkig sport
Jag gick in och det var matte
jag på min stol satte
och pillade med allt möjligt
Kanske lite löjligt
men jag fick blicken av den jag älskar, fint sådär
Var lite blyg, han vet att jag är
en som stirrar på den jag gillar
Jag vet, jag ska inte skriva mer om killar
NU orkar jag inte skriva mer, ty verk i fingrarna jag har
Jo för nu är denna dikten klar
Haha, jag ska nog bli poet när jag blir stor!
Hälsningar Ditte

Kommentarer
Postat av: Zarixx

Fint fint! Extra mycket att kommentera om den delan som handlade om killar i dikten! MOHAHA! Det var gulligt, men har du någonsin tänkt på att "han" kanske kollar på bloggen..? XD

2009-10-20 @ 18:56:03
Postat av: Anonym

Ditte! Dikten är UNDERBAR!!! Den måste sparas och komma i en bok, visas upp, den säger allt om livet!

KRAM!

Morsan

2009-10-22 @ 21:35:36
Postat av: Anonym

Ditte! Dikten är UNDERBAR!!! Den måste sparas och komma i en bok, visas upp, den säger allt om livet!

KRAM!

Morsan

2009-10-22 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0