Fredagskul, snart är det Idol!!!

det har vart en.. ehrm.. Underbar dag förutom some things men dom går vi inte in på nu!
Dagen började som vanligt med att jag kom in i klassrummet som en fiskpinne med röda kinder.
jag satt mig stel på min plats (killarna var på Killkören och jag slappnade av), endå tittade jag bak på "killens" plats... *Gud vad pinsam jag är*
Men jag läste Kick off 2 som Saris skyddade.
Saris : "NEJ DU FÅR INTE LÅNA DEN IDAG!"
Jag: "Varför? tror du jag ska göra sönder den ha - ha"
Saris: "Eh.. Nej?"
Jag: "JUST DET (mohahaha) låna ut den då!"
och jag fick det också, om du läser detta Saris: Tack.
Sedan var det tabeller jag gnällde om att killarna var försenade (INTE FÖR ATT "HAN" SKULLE KOMMA OK!?) det var för att jag var trött på tabell räkning *lägger handen på pannan*
men killarna kom efter ett tab iallefall, jag fick se MIN (eheh?) kärlek för första gången idag och kunde inte låta bli att snegla lite -
(SARIS INGA KOMMENTARER OM DETTA ?!)
Yes, sedan var det planeringsbok.. Jag skrev och kluddrade och ja, skrev.
Sen var det rast -^w^-

Jag gjorde ingenting, drömde lite om en egen dator, men inser att det är omöjligt att ens drömma om det... D:
NU var det in som gällde, jag sprang in och stängde snabbt av den ÖVERDRIVET höga Michael jackson musiken och sprang skuttande in i klassrummet och sjöng samtidigt högt: "THE WAY YOU MAKE A ME FEEL BABEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Jag vet, ni behöver inte säga det, jag äger Ha - ha.

Vi pratade lite och sedan var det hemkunskap vi gjorde en äcklig frukt - sallad, jag blev tvingad att äta. Jag böt tallrick med Anna, som slängde det i slasken. Tack du också.

Rast och lunch, jag åt Tacos mummmmmmmmms!

Sedan var det direkt in i paradiset, inne rast för dom som ska göra fredagskul, med KILLEN JAG GILLAR (INGA KOMMENTARER OM DET HÄR HELLER SARIS!!!) Grrrrrr.. Jaja, han sa att jag ritade super snyggt och jag blev jätte glad och visade stolt några bilder på mobilen...... c:

Sen var det fredagskul en tipsrunda som blev lyckad!!!
En fråga var vilken färg Beril var en trodde han var Orange och vit :O
Såhär skulle bertil se ut som orange och vit:

Haha, fint va? Redigerad av mig i PS!
Sedan gick jag hem med Delaram och vi hade kul, Jag ska se på idol nu Guys.
Jag måste lägga av VI SES
Hälsningar Dittis


Kommentarer
Postat av: Zarixx

MOHAHAHA!!!!!!! Jag vet vem det är! XD (PS detta är Saris! Men det låter coolare med Zarixx!) Jag är ondskefull! XD

2009-10-10 @ 10:18:01
Postat av: Zarixx (again) =3

Sorry..kunde inte låta bli att kommentera det...! C: Jag vet hur det kan vara nickar

2009-10-10 @ 10:19:27
Postat av: Anonym

är det victor b?

2009-10-10 @ 19:44:23
Postat av: Zarixx

AMEN KNAPPAST!!! -.- Man KAN inte vara kär i honom...det är mot naturens lagar...

2009-10-11 @ 19:13:59
Postat av: Anonym

OFTA SÅKLART DET INTE ÄR VICTOR B!!!!! D:

2009-10-12 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0