Halloween SPECIAL! :)


Hej Hej igen alla Blogg läsare! Jag vet att det inte är Halloween ENU men det är ju bara att förbereda sig!
Jag ska gå ut och göra "trick or Treat" med Della och Anna och kanske Zarixx (Saris)
Tänkte skriva en dikt om Halloween för er:
Natten är lång

Natten är mörk som det ska vara
Du kan bara försöka ropa på Mamma "SVARA!"
I natt ska det bli i natt, Halloween natten
Du kan ju bara försöka ropa på Gose - katten
I natt är natten lång
I natt hör du häxornas sång
Du kan ju bara ta på dig dina briller
nej, nej, du kan inte för detta är en Thriller!
I natt ligger du och sover sött
Vips vups i sängen blev det blött
För du är så rädd för mig,
Hm.. hur kan det kommer sig?
----------------------------------------
Slarvig, men jag tycker den blev okej!

Ha det bra' Kexchoklad!
PS. jag vet att det här inte är Halloween men aja!

Kramar Ditte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0