HAPPY HALLOWEEN!!!! :)

Läskig Halloween på er!!
Förlåt att jag inte skrivit på länge med det skiter ni väl i? :)
Idag är det Halloween och jag vill inte ens tänka på resan hem från Monke! Men jag berättar istället vad som hände när jag kom hem:
Della ringde glatt och undrade om hon fick komma tidigare vi skulle ju gå på bus eller godis tillsammans.
Det kunde hon och hon kom ganska direkt, Fun, fun Ho - ho (im a Santa!!)
Iallefall så tralalalade vi runt lite och Zarixx o Anna kom vi skulle till Linsan och starta bus eller godis där!
Vi stack dit och vi var jätte coolt - flummiga!!
Jag gjorde en liten tråkig flumm vits:
" - Bus eller Godis?
- Godis
Anna drar ner byxorna
- Anna bjuder idag! Chokladkräm direkt från påsen i skålen!"
Chokladkräm = Bajs
Påsen = magsäcken
Skålen = bunken/toaletten
Ganska ruskigt äcklig va?
(Ändrad av en spec. reaktion..)
Men vi fick massor av gott godis!
en gubbe vi knackade på sa så här till Anna:
- du ser ju inte så värst bra ut!
När vi bad om godis O,o
och en annan när Linsan och jag bara frågade:
- BUS ELLER GODIS!!?
- Tyvärr jag äter inte godis men tack endå! (Irriterat sagt)
Han trodde att han skulle få godis av oss!
Folk är verkligen galna nu för tiden! Ha - ha
Och bara här i Sollis, tänk då vad många som finns ute i världen! ENU KNÄPPARE!
Vi hade faktiskt också en katt vi kallade för: "Godisbärarn" som visade vart vi skulle få allt godis! Var han en gick in i för trägård så fick vi godis! Där han inte gick fick vi inget godis, skumt!.......
Tack och hej! Halloween Pastej med smak av råttor och stinkande strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0