Monke!!! :D


Min KAWAII som jag älskar :D
Idag så vaknade jag vid sju en timme för tidigt, läste lite, såg hur mycket klockan var och Relaxade :'3
Emma kom och väckte oss, vi skulle dusha så det blev nog little be extra tidigt, men det gjorde ingenting FÖR MONKE SKULLE JU KOMMA!! *YAY*
¨Vi dushade och åt frukost och Delaram kom och vi åkte till skolan. Jag blev superduper kall som vanligt och frös när jag kom in i klassrummet.  Jag har ju klippt mig och några sa att jag var fin i håret *NÖJD*
Det var planeringsbok när jag kom in, jag tog upp planeringsboken och började klottra stjärnor och pratbubblor där det står: "JAG FYLLER ÅR DEN 15 OKTOBER" eller:
"DITTE FYLLER ÅR I MITTEN AV OKTOBER"
Jag fyllde i "målen" för veckan och satt mig och läste en bok jag fick låna av Nåmi som var ganska dålig, hon böt ut den sen mot en bok som heter: "MOLLY MOON, domino effekten" fortsättningen på: "MOLLY MOON - böckerna".
RAST, jag gjorde inget särskilt. Sen gick vi in och det var matte (Arean) eller vad det nu heter.
Det var iallefall ointressant.
Idrott. Vi körde Ambulans - kull, inte så kul, jag dog hela tiden..... Sedan var det något jag inte kommer ihåg.
Efter det var det dush boll jag gick direkt till dushen, jag pallade inte vara med. Saris ville att jag skulle vänta och det gjorde jag. När jag väntade Roade jag mig med att spela super hög Michael jackson musik tills saris blev klar.
LUNCH. Ganska goda biffar med ris och tomatsås, äckel.
Rasten efter var tråkig, Linsan och jag flög runt efter Simme som tog hennes mössa (HAN ÄR SKIT IRRITERANDE :@)
sen hade vi bild, det var kul, vi skulle göra bilder med insperation av "Picaso" vi skulle måla med former.

SLUT PÅ DAGEN.
jag cyklade hem snabbt och kramade hej till Monke som hade kommit vid ett.

KRAM: DITTE.

Kommentarer
Postat av: Zarixx

TwT Det var inte så mycket om mig idag... Men du gjorde min bakrund 8D

2009-10-12 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0