NY FRISYYYYYYYYYYYR !dag

I
Idag blir det inte något prat om killen jag är kär i, så inga kommentarer av Saris (vill bli kallad Zarixx MOHHAHAH)  * OND*
Så - Dagen började med att jag satt i min säng, klockan halv åtta. Jag hörde någon bankeli bonka där nere, det var Agi (SOM HAR FÅTT SKIVKONTRAKT!!!!!!!) som bankade på toa - rulle - hållaren.
Den var brun, som handfatet, toan (som ska sättas dit NÅGON gång..?) och glashållaren.
jag satt mig vid datorn och spelade lite ( www.djur.nu ) och bilddagboken och satt in en liten bild.. Sen så kom nåmi "DET ÄR MIN TUR DET ÄR MIN TUR!!!!!!!!!!!!" Generöst gav jag datorn till henne och muttrade surt: "jag kommer endå att köpa en dator snart...!" sen gick jag upp till Emma. Hon sa att vi inte fick leka med några kompisar idag och jag blev sur som tänkt ringa Anna, då skrek jag (skrek? mer.. sa) "JAG VILL KLIPPA MIG IDAG ISÅFALL!" hon nickade och sa att först skulle vi göra i ordning loftet först... Vi åt frukost och mitt i frukosten ringde Anna och frågade om det gick att leka och det gick dt vid 4. Linsan ringde efter och pratade med Nåmi. Nåmi tjatade att hon skulle komma nu. "NEJ" sa Emma men gav sig tillslut. Och Linsan kom. Hon hjälpte oss med att vika in kläder och sedan stack hon till gymnastiken. Då åt vi soppa och sen åkte vi till Kista galleria och klippte oss. Nåmi färgade håret SVART och jag klippte skit snygg itapp! *NÖJD NÖJD NÖJD*
Emma och nåmi gick upp för att färga hennes hår och då så kom det en snusk - låt, där dom sjöng om äckliga tjejer och frisören sjöng med och viskade: "S**y" jag blev upprörd och var klar snabbt efter. PHJU :D
super snygg som jag var, gick jag upp till nåmi som blev målad i svart färg. som var vit.
jag såg mig i spegeln och SMS:ade med Anna, Delaram och Saris (Zarixx ehhe?) jag tog lite kort och skickade dom till dom. Sen firade vi våra snygga frisyrer med MOROTSKAKA 8D
super gott, sen handlade vi på ICA och vi hyrde 17 again. Anna var redan där och väntade i sin bil. Vi gick spelade dator SLUT, säkert händer det något mer klockan är ju bara 17:56
Så hejdå.
HÄLSNINGAR DITTE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det sant att de e din mamma som har skrivit en sexbok!?:O

2009-10-10 @ 21:32:00
Postat av: Zarixx

Liksom lagg... -.- GRATULERAR!!! Du ser ut som...(trummvirrvel) JAG! -.-

2009-10-11 @ 19:12:33
Postat av: Della

Ehh... lol "Zarixx" ?

2010-06-21 @ 22:08:53
URL: http://dellzftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0