Hej, hej!!



Förlåt för att jag inte skrivit på länge. Men jag har gjort annat!
NU iallefall ska jag berätta om dagen!!!!

Det började med att jag, Nåmi och Delaram kom till skolan, trötta men lyckliga, lite snuviga också.
Jag satt mig och tog upp planeringsboken och började kludda. skrev också upp saker som man ska göra den här veckan, sedan pratade Lärarn och satt på en ljudbok, Kalle och Glashissen (Kalle och Choklad fabriken 2)
Den är jätte bra sedan var det rast. Då gick jag och Anna lite runt och tråka.
Lektion. Matte, blev NÄSTAN klar med diagnosen. Sedan var det dags för idrott. Man skulle hoppa på en liten konstig grej, en slags "Handboll" - suck -
LUNCH, vi pratade Kä (står för en hemlig grej) och jag råkade säga vem jag var kär i!!!!!! OJojojoj problem.
(Bara problem undra inte varför!)
Lektion ONLY lådbok, YAY, sedan var det slut på SKOL dan- Yeah
Lyckligt vis kom jag levande från Korridoren! *Lycko mej va??*
Anna och jag skulle leka, vi gick till bibblan tillsammans och jag lånade 2 manga böcker, som är väldigt bra. Yotsuba 3 och 4.
FLUMM - MANGA !!!!
passar mej  va?
Vi gick lite ner till Ica pantade lite burkar (VI VAR FAKTISKT HUNGRIGA) och köpte oss någon stång som vi tuggade på, den smakade skit.
Annas mamma hämtade upp oss vid Ica och vi åkte hem till henne. Sedan så skulle hon rida så jag behövde åka hem.
Nu sitter jag här och skriver och hör Teven (FAMILY GUY) skrika: "STROKE, STROKE, STROKE, STROOOOOOOOOKE!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0