Liten dag i skolan :]

Idag i skolan så började det med att vi hade Samling ,heheeee och så var det staffettskrivning där vi läste lite en kortberättelse och ändrade lite och läste upp våra förra staffettberättelser! väldigt bra och roliga!!
Sedan var det rast, Anna och jag gömde oss för en galen kille sóm jag hatar, HATE HIM iaf- alla tror jag är kär fast jag HATAR HONOM! -.-" Ni som tror det ändra er för så är det inte! visst tog jag hans keps en gång.. eller två.. men Jag hatar honom! det var ju bara på skoj, fick lite stryk också, men det gör ingen skada på DITTE damdamdam :3
Sedan gick vi in 10 nollnoll.... Hade skit tråkig matte jag är lite trög i hjärnan men KOMIGÅNG men då var lektionen slut och vi gick över till ljudbok, Kalle och glashissen, sedan var det lunch JIPPIE, skrev berättelse medans jag gömde mig för min fiende och var lite med Anna, Della och Nåmi och en annan kille dårå som låvade att slå killen om han så mycket som petade på oss! owo
det gjorde han inte, han spelade tuff och slog oss också när killen kom, killar är galna med whatever :3
Sedan gick vi in och alla var glada ´jag fick ju bara en smäll av killen, men inte hårt sedan frågade han.
"Åh hej hur mår du?" blev lite irriterad men log ironiskt. "Ah bra" svarade jag och drog honom i håret sedan gick jag in på nästa lektion. Det var lådbok läser Twilight och mös för mig själv. Sedan Engelska, ganska kul, only laides! Vår fröken började med att skrika över klassrummet. "GOODAFTERNOON LAIDES!!!!!!" alla var knäpptysta och on upprepade. "GOODAFTERNOON LAIDES!!!!!!!!!!!!!" några sa lågt.  "Hey" och vår fröken fortsatte. Yepp sedan var det musik för alla "laides" med världens skönaste fröken :]
Det var jätte kul och sedan på musiken körde vi kareoke!
Hon sa så här till mig efter några låtar:
"och nu vill jag höra vad Ditte vill sjunga"
jag blev röd och sa: "Nån michael jackson låt.. iallefall"
Alla började babbla och några viskade:
"Thriller"
andra:
"Beat it"
Jag ÄLSKAR the way you make me feel och då tog jag den.
Sjöng lågt (tyckte jag) och falskt, det var funny :33333
sedan åkte vi hem till Anna.
TJOLLAHOPP och hejdå // Ditte



http://www.youtube.com/watch?v=BBHjxjGlkMo

DU MÅSTE SE DEN (the way you make me feel)
som vi sjöng DEN ÄGER ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0