Manga utställningen!

jag i thailand ser ut över Bangkok! :D
Det har vart en glädje (& bråk) fylld dag idag!!
Det började med att jag gick upp femton minuter i åtta och då satt Nåmi vid datorn jag tittade på henne i en halvtimme tills jag tröttnade och lade mig brevid saga och tittade på Teve :)
Det var "Ainsteins" ett super tråkigt program på Bolibompa, och sedan var det Bumbibjörnarna, men då var datorn ledig (hade gått en timme till) och satt mig vid den istället. mamma ner och påstod att jag hade spelat i två timmar och att det var slut på datorn nu, men jag protesterade och fick sitta där i tio minuter till!
Efter det blev Mamma ledsen och skällde ut oss (vi gör inte så mycket hemma och hon känner sig som en slav jag fattar det .. nu..) så vi hade en diskution om det sedan gjorde jag omelett och åt det till frukost, sedan att "bråk" med hela familjen om att vi gör för lite hemma. Yes ;_;. men jag får faktiskt hålla med där. vi gör LITE för lite.
Fast om man gör för mycket har man inte tid att vara barn. Som Michael jackson. Då blir man barn när man blir vuxen, det är ju inte heller helt fel, jag vill vara barn HELA livet!
Sen så gick vi på en mangautställning med min gudmor VÄLDIGT KUL! blev lite gnäll men whenever :3
Vi åkte hem, och jag skrev på min nya roman. Spelade faktiskt lite michael jackson medans också... *Generad*
OCH NU ÄR JAG DÄR.
Hoppas ett underfaller ner och jag MÅSTE skriva igen! :''3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0