PARTY hos Anna!!!!!!!!! woho!

Idag är det Party hos Anna med Alla tjejkompisar!
Det är sova-över-party så vi ska sova över, Jag ska sova brevid Linsan på en madrass på golvet. Man MÅSTE dela annars räcker inte madraserna till, några får sova i säng också! men whenever..
Snart ska jag packa ihop mej Pressa ner presenten i en väska och alla sovkläder blandannat. Första gången jag sover över hos henne, hon bor ute på landet så jag har inte vågat men nu kommer jag klara det!
HALLÅ!? hon är ju en av mina bästa vänner! Såklart jag kommer fixa det.
Nu kommer helgen iaf. och det blir massor av skoj!
Hoppas jag! Nu ska jag designa lite också i elements!
Önska mig lycka till med övernattningen!


PS. Jag läser twilight och den äger :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0