Såg klart CAMP rock!

Idag så cyklade jag till skolan med Delaram och Nåmi och kom tio minuter för tidigt YEY!, Det var sov morgon till tio över nio gud så skönt!
det började med Samling som snabbt gick över till något annat som jag inte minns!
Sedan var det rast dumma-killen drog i mig ihopp om att vrida av mina armar D:
Men vännerna var inte långt bort! Dom kom som super hjältar och kramade mig!! WOHO!
Sedan var rasten slut och vi hade Ulweus där vi skulle säga hur vi trivdes, jag sa:
"Jag tycker att det är otroligt pratit på idrotten på slöjden också, Men i korridorerna blir man knuffad och det är jätte  trångt där!"  men jag sa det tyst tror jag för Lärarn spetsade öronen..
Sedan var det Matte.... BUHUHUHU, TRÅÅKIGT  TRÅKIGT!
RAST (LUNCH)!!
INget spec. hände..  gick bara runt i Cirklar.
Sedan var det SKRIVA BERÄTTELSER! yeey, det var kul sedan skulle man göra respons på en annans berättelse , det var ganska kul med.
Engelska, trök..
SEN DET MEST FANTASTISKT ROLIGA! musik, CAMP ROCK!!
vi såg på den igen och den var jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0