SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Vad gillar du för Juice?
Tropisk Juiiiiice i like.
Gillar du potatis?
Jag älskar Potatis!!!
gillar du om kom ihåg mig knappen?
Ja det gör jag.
Vad skulle du vilja heta om du inte hette Ditte?
Robyn tror jag *w*
vad är det bästa som har hänt dig i ditt liv?
Jag vet inte massor av bästa saker har hänt i mitt liv!
Vad är det värsta?
När alla katter dog och när Agi blev sjuk tror jag.
Vilken är den bästa affären i stockholm?
Shock!
Älskar du Bertvig?
Ja det gör jag!
Allt bra idag?
Allt perfekt idag :)
Kommer vi alltid vara D:arna?
ALLTID D:ARNA!
Var bor du?
Lite utanför stockholm, kan inte säga vart.
Vad är ditt favoritdjur?
Katt! eller grävling.
Hur många syskon har du?
Tre stycken syskon!
Vilken är din favoritaffär?
Shock!
Vad väger du?
31 kg
Vad gillar du att göra?
Rita, sitta framför datorn, vara med kompisar och shoppa xD
Hur är det idag då?
Allt bra!
Gör du gratis designer till andra?
Ja till vissa (:
Du skriver att du ogillar människor som inte är sig själva och jobbiga fjortisar.... men om man är och vill vara en jobbig fjortis då är man ju sig själv...jag fattar inte riktigt vad du menar men.... Hur gör man då?
Oj det ska jag nog ändra! jo, man är det man är sålänge man är sig själv är allt ok! :)
Var det kul i spanien?
JAA!
Vart i spaien var ni?
Nerja! & på sista natten i Malaga
Följde Agi med?
Jao!
Ska ni ut och resa nått mer i sommar?
Ja till sommarstället!
Mår alla bra i familjen?
Japp!
Gick resan bra?
Absolut!
Vilket datum har du namsdag?
Vet inte! men det var ganska nyss (:
vilken smilis använder/tycker du (om) mest?
Jag gillar ":D" och "8D"
Om du inte hete det du heter i för mellan och efternamn vad skulle du vilja heta då?
Har ingen aning!
Tack för alla fina frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0