Choklad Cupecakes med Anna.

Hejsan svejsan!

Idag har jag bakat Cupecakes med Anna - Vi är choklad beroende, och vi båda kan inte leva utan choklad (♥)
Så... Det var inte så svårt att gissa vad vårt dags projekt skulle bli..
Såklart till att baka Choklad cupecakes!
Allt gott i ett.
Vi satt framför datorn , lata och sötsugna. och helt tysta.
Och chattade på msn, och vi kom fram till att se vad som fanns i kylskåpet ~ och vi har otur, det finns inget!!
Anna och jag satte oss igen och sörjde (i tystnad..) Tills jag sa;
"Kan vi inte baka då?"
och Anna ringde sin mamma som var i stan och hon sa att vi skulle vänta tills hon kom hem.
Vi väntade och väntade, till slut kom hon med lite "varor" vi hade beställt för att det inte fanns ALLT!
Anna och jag kutade till köket och började med muffinsarna...
Det tog tid, hela 1 timme för oss sedan räknade vi ner i 15 minuter och tog ut dem.
Nu skulle dom svalna, klockan var 4 och vi hade inte ätit Lunch.
Så medans dom svalnade så åt vi skinksås med pasta.
Det var gott.
Och direkt efter så började vi med frostingen ~ DET BÄSTA.
och jobbade hårt med det tills klockan blev fem. Och kletade på och hällde strössel.
OCH EFTERSOM ANNA OCH JAG ÄR SNÄLLA, fick alla hennes familje medlemmar.
Dom tyckte det var gott men hennes brorsa slickade bara frosting -.-''
Anna och jag åt en var och sparade 3 till senare och gjorde en lapp där det stod;
"DITTE OCH ANNAS CUPECAKES RÖR INTE!!!"
Och då får vi hoppas på det bästa.
nu hör jag på slash och skriver lite ^^
Bilder på Cupecakes;
Ha en bra kväll och ser ni på melodifestivalen? :)

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

gu va fina ;O

asså mina skulle sett ut som bajs, x)

2010-02-17 @ 17:03:38
URL: http://neach.blogg.se/
Postat av: Asall

Oh va gott! :D

2010-02-17 @ 19:10:50
URL: http://simplifiedthoughts.blogg.se/smycken
Postat av: martina

fina bilder :)

2010-02-17 @ 19:30:17
URL: http://magotsuku.blogg.se/
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

Hej ! Är allt bra med dig idag ?:)

2010-02-20 @ 10:13:06
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0