Foki tävling, Melba.se!

Jag är med i en tävling om att vinna vad som helst från Melba.se .
En jätte bra sida som har allt! Titta in den!
Tävlingen är på bloggen; www.Fokis.se
Den ända bloggen jag följer och som jag älskar riktigt mycket.
_________________________________________________________
Har inget mer att skriva om idag, åkte pendeltåg in till stan med Nåmi, Della och Anna och såg på avatar i 3D!
en riktigt bra film <3 me love.
Jag avgudar deras wonderful öron och svansarna.
Och tjejens öron HELT FANTASTISKT!
Igge sa att den filmen fått människor att få en annan syn på naturen, vilket jag håller med om.
Den är ju också världs historians dyraste film...
Åh! men den var ju nästan 3 timmar. jag fick ont i nacken. och det kliade på näsan av 3D glasögonen.
Och Nåmi blev överlycklig på reklamen för alice i underlandet - HON FICK SE JOHNNY DEPP I 3D!
men jag skrattade ihjäl mig åt det haha! ;)
Sedan åkte vi hem och jag har pluggat lite.
Gjort hela svenskan, har en fråga kvar på matten och så ska jag göra några glosor till torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0