Lång dag idag!

Det har vart en lång och tråkig dag idag.
Riktigt booring, Mest tråkiga lektioner..
Affisch prat - gick bra, jag satt tyst kände mig utan för som vanligt i min grupp. Alla "känner" varandra förutom jag, som bara sitter och tittar på Igge för att få ett tecken på uppmärksamhet.
Ansvarsgrupper - faktiskt jätte kul, jag rufsade Ann i håret så hon blev galen jag hade fredags kul och vi kom på lite saker vi ska ängna sista trekvarten till denna fredag.
Rast - Gick runt och softade, tittade lite på pingis freaken.
Olweus - vi pratade om idrotten, många föreldrar klagade efter Öppet hus och sa att det var katastrof! på något vis blev jag sårad och ledsen av det, jag vet inte varför. kanske jag tyckte att det var lyckat och att vi skötte oss bra?
NO - Vi utvärderade lite things, och sedan hade vi ljudbok! Det var ju skoj då får man rita!
Lunch - Det blev fisk och potatis, jag tog en liten fisk och sedan stack jag ut på rast.
Vasatiden - Vi utvärderade lite där också. Lite smått!
Matte - Vi jobbade med bråk för första gången på länge, tråkigt, svårt och krångligt ^^
Musik - Vi flummade runt och såg på Mamma mia, EN SUPER DUPER BRA FILM! *you are the dancing queen...*
Skoldag = SLUT!
_________________________________________________________________________
Jag gick hem i kylan utan täckisar (det tar snabbare då)
och åt lite, satte mig vid datorn  - Della loggade in på MSN.
Undrade om det gick att göra nått och det gjorde det.
vi ska göra lite läxor ihop också...!
Och idag blir det lax pasta! YUMMI YUM!
Ritade bilden alldeles nyss;
Blev nöjd! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0