Lördag och skola!

Hej hej!
Idag vaknade jag  - klockan halv 7 , av att jag trodde att någon var där nere.
Somnade om och vaknade halv åtta, låg vaken till tio i åtta och gick upp då.
Satte på datorn och tog på mig en skjorta.
Hörde hur väckar klockan ringde inne från mammas sovrum och gick dit för att säga godmorgon ^^
Satte mig vid datorn igen och efter några minuter sa mamma att det var frukost.
Jag gick ner och åt pasta carbonara (jag kan inte äta vanlig frukost!), och sedan gick för att borsta tänderna.
Det blev snabbt klart och idag skulle vi åka med Anette till skolan.
Vi har nämligen öppet hus idag - alla barn måste vara i skolan och nu var vår skola offret! DAMDAMDAMDAAAA!
Morden i winterstorm . eh...
Men vi gick in i bilen körde till skolan - kom en minut försent .
Och vår lärare började prata om Ditten och datten.
Några föreldrar var jobbigt nog uppkäftiga.
Men det lugnade sig, och vi stack till idrotten.
Där körde vi Harry potter mot föreldrarna!
OCH DOM VANN! hjälp ... '_'
vi var lixom 30 st mot 6 , och dom vann och sedan tjejerna mot killarna (barnen körde mot varandra)
och då vann tjejerna (såklart!) ♥
Mwahahahahh!
Vi hade en kort rast sedan gick vi in till matten.
Det handlade om bråk. Vi gjorde någon bråk teckning, som blev cool!
Och hon var extra smörig och snäll eftersom föreldrarna är där.
Lördagskul var det efter matten vi körde land & stad (det valde killarna) och någon trummlek jag förlorade direkt på (som tjejerna valde)
dagen var slut 12..
Jag fick stjus hem med Della's mamma och satte mig vid datorn.
och där är jag nu! Exakt där.
Mamma har nyss handlat - jag sitter kvar vid datorn.
och snart är det melodifestivalen.
kan det bli bättre!?
och jag har fått en super god marabou daim! :D
Nya lite slarv bilder;

Kommentarer
Postat av: emma Hamberg

Min smarta, begåvade unge. Du skriver som en liten gud.

Och här nere sitter jag, rulladerna puttrar, jag lyssnar på mysig jazz, alla mina barn har det bra, snart börjar melodifestivalen och man kan inte ha det bättre.

Kärlek!

Morsan

PS: Så länge du bara knarkar dammsugare är det helt okej tycker jag.

2010-02-06 @ 19:36:39
Postat av: Alexandra

Var med du också i min frågestund på bloggen, sista dagen imorgon innan svaren :D Kram

2010-02-07 @ 20:05:29
URL: http://alekzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0