Sportlov!

Hallå hallå - förlåt för den jätte usla uppdateringen (HAR INTE UPPDATERAT PÅ SKIT LÄNGE) - men nu har jag sportlov (e)!
Sälen resan till Stöten blev inställd som synd var - men nu får vi gå på Alice i underlandet i 3D! PÅ PREMIÄREN ♥
Den 3;dje mars - ganska snart!
Förresten - igår var jag på resturang, 19 glas! Det var sista dagen dom sålde pizza så alla i familjen tog en var ;)
Jag tog en med ruccola, luft torkad skinka, chili och vitlök på. Jätte gott men åt bara halva. blev jätte mätt.
Före det var vi på SF - bokhandeln! jag fick One piece 6 - och ett japanskt sudd som är en sushi. JÄTTE SÖTT!!
Försökte ta kort men kameran strejkade. 
Idag så var det sista dagen i skolan före sportlovet.
Tänkte fira lite med att rita!...
Anna och jag (som var påväg hem), kaxade med småbarnen på ett dagis som är hemska.
Dom skriker skrattar och kastar snöbollar.
Anna och jag ljög om att vi heter Kajsa och Greta går i åttan och är från Japan! Och vi skulle till Japan samma dag sa vi. Dom gick på den! Fast Kajsa och Greta inte är Japanska namn utan jätte svenska, och att vi inte alls såg ut som Japaner, utan små svenskar som inte alls går i åttan.
Men dom gick på den det var roligt!
Och när vi gick därifrån hängde dom över staketet med idol blickar och skrek; "Vänta på oss, vi följer med" och menade det på allvar haha!
jag älskar att retas, men vi gjorde ju inget elakt mot dom.
Ritade bilden för några dagar sedan..

Kommentarer
Postat av: kc

Sööt blogg<33

2010-02-26 @ 20:22:19
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0