Vanlig tisdag.

Idag var det en vanligt Tisdag idag, inga  överraskningar förutom att vi fick se lite av Mamma mia på musiken,
den är otroligt bra och jag fick för mig att jag såg Benny vid ett piano på "Dancing queen" , han hade grått hår och såg nästan likadan ut fast med sjömans kostym och hatt, haha! han var fin i det om det nu var .. Benny...
aja, vår lärare snackade om Wasatiden i åratal! jag somnade .. nästan... men det var spännande också! några delar av det, var spännande.
Men sedan gick det äntligen över till ansvarsgrupper, jag fick rita på stora activ borden (stavning ehm...), och ritade en failad hund/varg kan inte hålla skillnad! lelle jag.. ):
men det var väldigt skojjs och rasten kom fortare då, men efter kom det stora farliga, fruktade;
MATTEN!!! DAMDAMDAMDAAAAAAA!
åh .. jag hatar matte, och jag kände mig så utanför när Igge och Nåmi delade hörlurar och lyssnade på bandit..
dom skyllde ifrån sig och sa att jag inte gillade sådan musik, men det gör jag ju, NÅGRA sådana låtar buhuhu! Men jag fick höra lite iaf...
Men då var det såklart de dåligaste låtarna - och bara i någon kort sekund så jag var tyst i demostration.
Tillslut pratade jag och slickade lite på mitt armband jag fick av Majii .. jag älskar att slicka på det pinsamt nog.
Dagen fortsatte tills musiken - vi såg ju på Mamma mia och alla är galna där jag och Igge skrattade ihjäl oss!
Haha!
Jag lånade många böcker på biblioteket för att jag lämnade böckerna som var försenade, jag lånade;
One piece vol . 3, 4, 5
Time stranger kyoko 2, 3
Super bra böcker som jag läst lite på.
One piece har över 40 böcker att läsa - lite jobbigt hehe....
Men som tur var har vi ju biblioteket. phju, annars skulle pengarna ta slut bums!
När jag kom hem så fick jag en kola maräng och satte mig vid datorn... som vanligt.
Tittade lite runt - och sedan läste fel sidor av läxan. ska göra NO -  läxan snart.
Jobbigt jobbigt.
Tänkte förresten bjuda på några bilder;
Jag gillar att redigera ögon till andra färger <3 Mina ögon förresten..
pinsammaste bilden och fulaste men den bjuder jag på XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

read my blogg!!!



2010-02-06 @ 16:20:43
URL: http://elpuss.blogg.se/
Postat av: My

Hej, det är alltid kul att hitta en ny blogg :D



Nu är det så att jag har en liten tävling, kika in delta vettja!



KRAM

2010-02-06 @ 17:50:04
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: biancaa

jag älskar mamma mia !:)

2010-02-06 @ 17:56:59
URL: http://nstuff.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj ;'d

Snygg blogg ;'d

Kika in gärna på min ;'d

Läs/Kommentera/StannaSåLängeDuKan ;'d

O ska vi följa varann via bloglovin ?

Kram // Julia

2010-02-06 @ 17:58:31
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Frida / kawaiikatt

Fina ögon! :)

2010-02-07 @ 13:01:40
URL: http://www.hjerta.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0