Äntligen fredag!

Äntligen äntligen äntligen Fredag, slut på veckan! och nu ska allihopa slängas in i Februari om någon dag :)
Ny månad, ny bild i min Domo kalender.
den här  fredagen var "enkelt" klar, bara IUP (läsa bok på engelska) och jag "fuskade" lite och skrev i berättelse boken istället på Cute overload, nu ska sugar ut på äventyr vid regnbågsfallet, Skriver in en liten del här sen. ^^
någon gång...
Aja, när IUP:en var klar var det mentorstid, jag gjorde först klart Diagnos 4, i matten tog typ tio minuter sedan läste jag Time stranger Kyoko, min älskade manga bok resten av tre kvarten.
Och flummade lite med Anna, skojjs skojjs!
Rasten var kort, Igge och jag gick runt bara lite och gick in 5 minuter tidigare, jag frös så mycket (HADE INTE HITTAT MINA TÄCKISAR PÅ MORGONEN!!!!), så ja vi skyllde på det.
Nu var det bara Planeringsbok, och sedan gick vi igenom Vecko informationen.
Tiden gick fort och sedan VIPS var det hkk, vi gjorde småkakor med russin.
Det blev alldeles för mycket bakpulver och smör euw vad äckligt, men jag knaprade i mig 2 och resten ligger i ryggan och ruttnar.. hehe...
Men sedan var det rast, Igge och jag gick till Lunchen.
innan vi kom in sa Nåmi.
"Det stinker sopor därinne"
vilket det gjorde, ÄCKLIGT! och kräk..
och när jag tog av mig skorna kom en kille och sa
"Ta bara macka, inte det där diskvattnet"
och jag gjorde som han sa, såklart! TILL OCH MED FRÖKNARNA SA ATT DET VAR ÄCKLIGT!
tänk er då...
Men fredagskul var skoj, talangjakt och några tjejer som dansade till barbie girl vann.
Vår lärare som är typ 60 år sjöng med och dansade lite o_o
det var läskigt... och skumt..
När jag kom hem var Danne och pappa hemma mamma är på stan med sina författar kompisar på ett möte, vad mysigt att vi andra är "ensamma" här.
Men ja  om du läser detta mamma så saknar vi dig!! ♥
hihi!..
Och snart ska jag sätta mig och se på Let's dance med en chips påse , Danne, Pappa, Saga och Nåmi.
Och sedan äta "spiktårta" (daimtårta)
gott gott!
två bilder  jag ritat;

Kommentarer
Postat av: Annie

fin blogg du har och jättefina bilder!:)

2010-01-29 @ 20:02:03
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0