Cupecakes ♥

Ida' så har jag vart med Igge, Anna och Nåmi.
Vi gick till Ica för att köpa lite saker till våra Cupecakes vi bakade, ni får se lite bilder snart.
När vi kom hem så var mamma, Saga och hennes kompis redan hemma från badhuset och mamma gjorde mat så vi väntade att börja baka till efter lunchen ♥
Lunchen glufsade vi i oss genast, och började snabbt.
Det tog tid och var väldigt snurrigt, att baka Cupecakes för första gången var absolut inte lätt ♥
Medans dom söta muffinsarna var i ugnen så gjorde vi frostingen, mums! Vi blandade alla ingredienser och sedan la vi i blå och röd karamellfärg så det blev fluffigt kawaii lila!
Jag stoppade ner mitt lilla finger och smakade, det var ljuvligt! howhow.
Vi kletade över frostingen över muffinsen och la varsin chokladbit över vartenda, frostingen blev lite misslyckad på själva "kakan" , den smälte och blev en kladdig sörja tillslut, men det var super gott!
förlåt för "ihop tryckt" bild



Åh vad gott!




Cupecake trio!


Åh kladdigt kladdigt! <3



Gotti gotti! Ser ni hur gott det ser ut? Helt ljuvligt! :)



Jag står och dreglar över våra Cupecakes, min näsa är ful där, men det får ni stå ut med, jag bryr mig inte riktigt, Och jag fick nyss en kommentar av Nåmi att jag ser killig ut , tar jag som en komplimang, jag vill vara en kille!!

Och nu dånar det Green day här och jag ska städa ännu mera och vika in kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0