Dammsugare in my heart!! ♥

Åh jag älskar Dammsugare/Punchrullar.
Dom är helt fantastiska, jag kan inte sluuuuuuuta äta!!!
Jag är hos Anna och vi fick två stora Dammsugare var, vi slukade dom bums, men Anna var där med sin systemkamera och fotade snabbt som blixten.
Jag fortsatte att knarka mina rullar och tittade på deras wonderful utseende!
Dom ser jätte goda ut och det där bruna inuti, chokladen och marsipanen utan för, åh!!!
Jag älskar spritpennor också, att knarka dom och nästan trycka in dom i min lilla näsa men det är ju en annan sak..
Lite bilder som Anna fotade:
Ja visst ser det ganska äckligt ut?
men super duper :D
Ska nog köpa lite på Ica om jag får pengar över någon gång....

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-02-02 @ 17:59:33
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0