Ditte's blogg 1 år!!

Grattis, Grattis! Idag fyller min blogg 1 år!
JAG HAR BLOGGAT I ETT ÅR! WOHO! ^^
HÄR SKA FIRAS, men jag vet inte hur... jag ska fira ):
det får nog bli att skriva om dagen, som vanligt...
Första lektionen var Wasa tiden, vi blev indelade i grupper och läste in fakta i olika inriktningar, som vi sedan ska skriva en text om och göra en affisch.
Min grupp och jag fick inriktningen Boktycks konsten
Jag läste lite och skrev lite, sedan stört vägrade jag så en annan tjej i gruppen fick göra det, lilla lata jag...
Rast
Jag gick runt med Igge som vanligt.... som vanligt.
Lektion.
Vi gick igenom läxan, och sedan hade vi ljudbok.
DEN VAR JÄTTE SNUSKIG, super snuskig... Han betalar en kvinna för en snusk sak euw.
Men jag ritade en jätte nice weed, (akita inu) i min ritbok.
Lunch
Fiskpinnar och potatis, tog bara fisk, en liten kantig sak..
Sedan satt jag i ett träd och täckte snöstormen.
Sedan gick vi in.
Jag fick en fet smäll av Igge rätt i fejset, för att jag sa Sucker till henne när hon gjort illa sig, jag trodde hon skoja, förlåt Igge ):
Sedan var det slöjd dårå, han klart med en tärning - och nästan en galje.
Happy happy!
och nu är jag med Delaram, ska till dansen (WOHO) om några timmar och jag är lite små pirrig.
Bild på mig, förlåt för storleken... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0