Fredag!

Fredag, Fredag, FREDAG!!! WOHO *fangirl skrik*
Åh jag älskar Fredag, jobbdag men ändå helg, fantastiskt!!
Jag hade en dag i skolan, där jag bakade enormt misslyckad äppelpaj, åt choklad rutor (MUMS), var generad och ville inte göra charader med mera.
Pinsamma lilla jag ville absolut inte ställa upp för mitt lag åh ._.
Sedan var jag med Anna vi gjorde lite allt möjlig, sedan när hon gick så tog jag lite kort, på ditten och datten.
Jag har inte så bra fotosinne men det är grymt kul!
min lilla rilakkuma :3 visst är den söt?
NÅGRA HAR SNOTT MIN MICHAEL JACKSON TIDNING!?
Undra vilka... kanske mina nyanko's?
Såklart en Kawaii vill läsa en Kawaii artikeln i tidningen haha!
"Annie" vill ha min Gelé råtta, såklart, en Nyanko katt vill äta en råtta!
min pyamas, förlåt för stor bild, den är så KAWAII!
En ganska lyckad bild på min nickidocka! ♥
Den är också ganska fin, Klassiska Nalle puh!
helt onödig bild på min julklapp domo kalendern, medge att den är grymt söt!
Dom tjatade så dom får också vara med;
Blue - Mel - GB - Rocket - Kagetora och Sasuke.
dom är jätte trevliga små vovvar men lite väl pratiga när man ska gå och lägga sig små bushundar!
Peace and Love // Ditte ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0