Hos Farmor och nu sover Linnsan över!

Hejhej bloggen, och Alla små läsare, (med andra ord mamma... ehrm..) Jag har ju inte så många läsare vet ni NEJ JAG MENAR .. Du ^^
eller nej, ni det låter trevligare då.
Jag har inte uppdaterat bloggen på länge, sedan i julas, Oh my god vad trög jag är!
Julen är över, jag fick så otroligt många fina presenter, Tack!
Kanske kommer lite bilder sedan!
Aja, inget speciellt har hänt sedan dess, jullovet har nått sitt slut och i övermorgon är allt över, jag längtar faktiskt lite (oh no... jag försade mig ):!) men aja, jag längtar efter kompisarna och så ska vi byta bord! hoppas att jag kommer brevid Zarixx igen och *höhö....ni vet*
JA vi har små planer, men dom är ännu väldigt hemliga mohahaha...
Men dom får ni inte veta ett skit om!
Idag  så vaknade jag, spelade lite lite dator, åt en halv rost macka sara kom vi ritade lite och gjorde tortillini (stavning..), och flummade. Sen gick hon hem vi stack till farmor där vi fick fantastisk mat! YUMMII!
Sedan spelade vi liiiite mer dator och Linnsan kommer och hon har en bruten arm lilla stackarn. besök gärna hennes blogg; www.Ost.blogg.se Ja besök gärna hon har lösen, men det får jag nog inte säga. Ni som känner får fråga.
Och nu ska vi göra lite ny blogg design. jag behöver verkligen det... den är så konstig denna lilla design, men det är ju innehållet som räknas! eller hur?
Lite bilder jag har ritat nu;
Lillemor <3
det var nog Alla, Digital arts, men jag är fortfarande för "dålig" för att då deviantart.
Jag över iallafall ^^
Peace and love // Ditte ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0