Idag är jag så jätte glad!

Jaa! Idag är jag så jätte glad, på massor av saker! ^^
Ni får se;
Idag så åkte jag med Nåmi och mamma till skolan, kom exakt i tid, lite försent och satte mig.. såklart!
Lärarn började prata lite om Wasa tiden och vi fick den goda nyheten att.. *damdamdamdaaaaaaa* ÅKA OCH SE PÅ WASA - SKEPPET! Hoppas vi inte ska åka buss, då kommer jag att spy! :(
men, sedan var det "ansvarsgrupper", jag är pysslare, och ska gå runt och städa men jag lät kompisarna göra det mesta och jag tvättade tavlorna och snackade med Igge, FY PÅ MIG!!
Men det blev klart snabbt och jag skrev på min bok "Cute overload" som är en Kawaii berättelse med en söt handling. men den får ni inte höra nu!
Rast
Jag gick runt med Igge och tittade lite på när våra kompisar förtrollas och smälter av att spela pingis, det är inte vacker syn - dom förendras mer och mer och väljer pingisen istället för oss - känns det som!
Men aja dom säger att dom ska sluta till vår. vi får väl hoppas haha!
tredje lektionen börjar för dagen - klassråd.
vi gick igenom frågor och så tills några killar sa att dom ville göra halva fotbollsplanen till en isbana!
Jag blev jätte glad och tycker om idéen, tänk att åka skridskor varje dag *smäääääääälta*
Men över halva klassen ville inte TT^TT </3
men A kanske också röstar mohahaha! HOPPAS HOPPAS!
Sen var det matte, jag hann ifatt dom andra ÄNDA TILL DIAGNOS 4!!
HELA 4 SIDOR PÅ 45 MINUTER! HAPPY BIRTHDAY DITTE!!!
Men ändå efter haha..
Jag ska gå på extra matte, kanske hjälper, kanske kanske, hoppas hoppas.
Lunch!

oj vad långt inlägg märkte jag nyss, men det är ju bra att jag börjar bli aktiv, och uppdatera mer.
Kanske försöka skaffa mig lite läsare också <.<
*suck*
men Lunchen var ganska god, rester från igår eller chilliconcarne, jag valde rester.
Det var ju faktiskt... gott...
Och när Igge och jag skulle gå och hämta kläderna låg en kille "modelligt" ner och sa;
"Gratis dejt tjejer, GRATIS, bara en natt - helt gratis."
Jag och Igge blev upprörda, och Igge slängde vickan (en kille) på honom 
"TA HONOM ISTÄLLET" och sedan gick vi och sa att vår skola VERKLIGEN hade en crazy skola.
I mean it!
Lektion
Affisch grej  - inte så intressant alls.
och sedan var det Engelska, och vi pratade lite om läxan m.m!
Musik , vi hade veckans musik, sjöng - dansade lite och pratade väldigt fun!
Jag sprang hem ihopp om att mina saker har kommit från Kawaiidesign.
Och DET HADE DOM!!
Min Doraemon och Domo halsband väntade hemma, lydigt och snällt.
Men när jag öppnade paketet var Doraemon ringen sönder - men Pappa ska fixa det med karlsson klister under natten så jag kan ha den i skolan imorgon.
Nu kommer lite fina bilder;
Min Doraemon ring, Nåmi tog fotot (ww.w.Lillaoliven.blogg.se)
Jag har på mig mitt Domo - halsband min favvo karaktär! Och min man.
Söt va? Jag tog fotot, själv på mig..


Doraemon ringen igen!


Domo halsbandet, Nåmi tog fotot (www.Lillaoliven.blogg.se),
lite suddig där själva "smycket" är.

Nu sitter jag här och tuggar på en brödkant och tänker på att färga håret väldigt väldigt mörkblått!

vad tror ni? ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Igge

Yeah go för mörkblått!! vifta med flaggor

Men jag undrar hur stort Domo-halsbandet är.. o.o

2010-01-26 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0