Lång torsdag....

Idag har det vart en låååååååååååång dag, var i skolan ända till 3! och var så söt sugen så jag höll på att svimma...
Jag kravlade mig hem , nästan kröp av hunger (jag åt inget till lunch...) Pyttipanna, med äckel potatisar..och senigt kött.
Idrotten var okej, jag lekte ninjahundar, med igge och vi flög runt i lianer och lådsas slog varandra, tills hon råkade sträcka ut armen och slå till mig rätt i fejset så jag fick ett rött öga (utanför) och lite svullet.
hon sa då; "Förlåt jag har för långa armar, det var inte meningen" sedan fortsatte vi, fnissande och skrattande och såg till att inte slå till varandra.
När jag kom hem åt jag en macka med nutella och en med smält smör, och till det en cappuchino.
Jätte god mellis som gjorde mig väldigt mätt! Yummi.
Förresten gick det jätte bra på dansen igår, jag dansade loss men vi kom en timme förtidigt, vilket var synd - vi fick vänta i en oändlighet.
När jag blir bättre kanske det kommer in en video när vi dansar man vet ju aldrig.. o.o
Mamma ska baka muffins idag, och vi ska få ungspannkaka till middag!! ÅH VAD GOTTI!!
Imorgon är det fredag, vad skönt men vi ska vara i skolan på lördag och lediga på måndag...
det är lite synd, jag vill vara uppe sålänge det går och se på Let's dance. (HEJA MARKUS!)
Tänkte visa lite bilder jag har ritat den senaste tiden;
En katt i snö! ♥


En häst!


En katt, liknar lite min karaktär Cupie. fast Realistisk.


En ganska gammal bild på Cupie och Fors min och nåmi's forsonor, dom kommer bra överens!


och Cupie i egen hög person! :D

Tänkte fixa lite med Blogg designen nu, sätta in lite nya html koder.

Kommentarer
Postat av: Igge

Sorry!! Det var inte meningen att slå dig!! DD:

Men btw, jag ska också äta ugnspannkaka!! 8D

Och på sista bilden på Cupie, jag vill inte låta taskig, men du glömde flugan!

2010-01-28 @ 18:44:39
Postat av: Anonym

Omg D8 Just det inte bra ):

2010-01-29 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0