Rolig dag med kompisarna i stan!

idag har det vart en skön lördag i stan! med mina små vänner, Anna, Igge och Nåmi ^^
Vi började att gå till SF - bokhandeln där fick jag Yotsuba&! 7, en flummig skit bra bok som handlar om Yotsuba chan och hennes vänner.
jaja, vi började gå mot Rockzone, Shock, Punktshop, Rio och Poizen.
Vi gick till affärerna och tittade, jag hittade ingenting som jag föll för att köpa lite senare efter mitt köpförbud, ingen annan handlade något heller, det var skönt.. på något sätt...
Tyvärr blev vi osams vid lunchen... åh...
Jag och igge fick damp av stället vi skulle äta på, så vi stack därifrån och åt på Mcdonalds, vi kom överens (jag, Anna, Nåmi och igge) att mötas på Shock.
Jag och Igge beställde och det fanns inte platser kvar på Mcdonalds så vi fick ta Take away och gå runt som uteliggare med handen i take away påsen och smaska i oss fet mat, Vi satte oss på en liten bänk här och där för att stanna och äta lite granna i tysthet, och vi frös nästan ihjäl med fingrarna...
Sedan travade vi iväg till Shock, Anna och Nåmi var inte där till vår besvikelse, och vi ringde men fick inte tag i dom.
Men det visade sig att dom hade stannat ett tag på Blue fox och skulle komma snart, så vi mötte dom på vägen. ♥
Vi gick runt på Shock och sedan gegav oss till pendeltåget!
FÖRSTA GÅNGEN VI ÅKER ENSAMMA! det var lite läskigt men väldigt sköönt....åh...
när vi kom hem var vi igenom frysta och som istappar staplade vi oss in och satte oss ner vid datorn ett tag och jag gjorde en kort film.
En opening (kort början) på min film som ska vara uppdelade i delar här kommer ett litet smakprov;
Vad tyx? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0