Tom Tits!

Idag har Anna och jag vart på tom tits! Det var jätte skojj! och flummigt måste jag erkänna .. höhöhö...

Vi åkte i bilen "brumbrum" i en timme, sedan gick vi ur, Anna och jag höll på att frysa ihjäl, och vi gick in och tog av oss våra jackor och mössor och tog direkt fika

En JÄTTE stor chokladmuffin med festis, MUMS!

Vi gick och tuggade runt och klättrade  på små saker och gick i snea hus! GO OSS!

Vi gick runt på tom tits, tills 12. Då gick vi och fiskade fiskedam!

En råtta delade sedan ut lite presenter.. asså ingen riktig råtta jag trodde det var utan en människa i en råttdräkt

Jag fick en godispåse vid fiskedammen och en påse små saker av råttan.

Vi gick runt lite mera, och tittade sedan på en eld - show. Som inte direkt var det bästa jag hade sett, men det var intressant!
Sedan var det hem som gällde, vi stannade på vägen och åt lite god mat, jag åt grillspett och killen i kassan sa:

"Vad vill Killen - eller tjejen jag vet inte ha?" jag blev upprörd jag vet inte varför.... suck..

Sedan gick vi hem och hämtade min dator och drog till Anna!

Nu är Blogg designen uppdaterad också, ska fixa lite mer sen.
roligt roligt!
Nåmi (lillaoliven.blogg.se)  hjälpte mig lite, med texten och sa att färgerna jag först valde skärde sig Ô__ó
men nu är det snyggt iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0