Lite mer om Spanien resan.

Hej igen! tänkte visa lite bilder och berätta lite.
Vi badade faktiskt hela dagarna, det gick inte att vara  ute utan att bada. man badade i svett iallafall!
jag köpte en väska och en vodoo, och åt glass. hihi.
Vi var där med några kompisar som kommit två dagar innan som har sommarställe där!
Tilda (en jätte sööööööt tjej som har världens finaste blogg http://coolich.blogg.se/) var med oss och badade o allt möjligt  med sin lille bror mamma och pappa :]]] Det var jätte skojs!
Sista dagen åkte vi till Malaga, där jag hittade jätte fina skor som var dyra. så dom var inget "alternativ" ..
Det var lite deppigt men Mamma lovade att köpa sådana i sverige istället.
Här kommer lite bilder;
(förlåt för liten bild! alla kommer bli så, annars blir dom så gigantiska! här är poolen iaf, fotad av Nåmi)
Min Doraemon vodoo!
En väldigt sne bild på utsikten, eller lite av den från sidan också tagen av Nåmi.
jag och min väska, man ser inte så mycket menmen. har den som profilbild också.
Jag har inte så mycket att visa.
Snart ska jag klippa mig och sen bleka av hela håret, ni ska få se. Detta kan bli bra.
KRAM DITTE.

Kommentarer
Postat av: tilda

åh ditte sööötnos! du e världens finaste människa!!! :') <333

2010-07-18 @ 14:45:36
URL: http://coolich.blogg.se/
Postat av: Anonym

LITE DEPPIG DITTE?!!?!?!?!?? DU BÖLA JU FFS HELA TIDEN?!??!? HAHAHAHHAHA

2010-07-19 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0