Shopping tur i stan!

Idag har jag vart i stan och shoppat med Tilda ^^
Mitt köpförbud är slut.. Och jag har inte handlat något på länge, men nu satte jag igång!
Jag shoppade;
En super söt pin med Zoro på! (min favorit karaktär i One piece)
Randiga långa vantar, WONDERFUL, AWSOME vantar, ni får se en bild!
Och tre ursöta Kutusita nyanko pennor!
woho jag är jätte nöjd! ~~~
Förresten har jag glömt att visa bilderna från veckan, när vi bakade Fluffins.
Såhär blev dom;
oj vad stor bilden blev o_o'

och här det jag köpte idag;
Zoro pin!


Kutusita nyanko pennor.


Och jag i mina vantar, ursäkta att jag håller för munnen - jag BEHÖVDE bara.

Förresten har mamma hyrt Twilight idag! (ska se för tredje gången) och nu lagar hon kycklingspett med klyftpotatis, MUMMA! :D

Kommentarer
Postat av: molly

oj vad kakan såg god ut :o

nu blev jag jätte sugen på kaka hihi(a)

2010-03-31 @ 18:12:24
URL: http://mollydacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0