Annas sleep over fest!

Hej hej! Har inte bloggat på ett litet tag så jag tänkte göra det nu :D
Jag har vart på Annas sleep over kalas, som var awesome! super skoj hela tiden och vi gav henne filmen Panda Go Panda. som vi såg senare på kvällen. Verkligen en cute overload film men samtidigt inte riktigt så bra, eftersom handlingen på episod 2 - 3 inte är så intressant.
Vi åt super god tårta! orm tårta i blåååått! namnamnam.
sen stack jag hem och gick till lekparken med Henke, Alex, Della & Nåmi och hade kul 8D
Panda Go Panda!
Panda Go panda! handlar om en flicka som inte har några föräldrar, hon bor hos hennes mormor som sen flyttar till ett ålderdomshem och flickan får vara ensam helt själv.
Plötsligt så kommer två pandor in i huset en dag, som båda rymt från ett zoo.
Baby panda och papa panda. Dom blir genast goda vänner och papa panda och flickan bestämmer sig för att papa panda ska bli pappa till henne. och baby panda får en mor, som också är flickan, vilket är lite konstigt. Filmen går ut på deras äventyr tillsammans. Alla är jätte charmiga och super söta så man dööör!

Av mig får den sju av tio stjärnor.
Det är lite konstigt att dom skrattar hela tiden och den har inte riktigt en sådan kul handling. Mest för små barn tror jag..
Men den var bra! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0