Nåmi faller a guy.

Bonjour!
Idag så har jag vart i skolan, som vanligt. Anna var sjuk och kan inte vara med på street dansen idag! :(
Det gör Ditte, sob sob. 
Dagen började med Mentorsgrupper där vi hade klassråd och som sen gick över till café tid. Jag köpte en choklad boll som var very yummi n__n<3
Vi hade bara café tid till kvart i tio så vi gick in till Engelskan där jag jobbade på och sen matten där det går... mindre bra .__.U
Jag höll på med annat som att;
Nåmi - *sitta på en stol*
Kevin - *går förbi*
Nåmi - *falla*
Ditte - NÅMI FALLER FÖR KEVIN!!! >DDDD
Nåmi - NU VET JAG VAD JAG SKA ÖNSKA MIG TILL MIN FÖDELSEDAAAG!
Ditte - Kevin *laugh*
Jag är så rolig, torraste humorn i världen *räcka upp handen*
Well ...
Lunch, kebab, sådär gott äckligt. Hm. Kunde vart sämre, kunde vart bättre. men så är det ju alltid med skolmaten..
efter lunchen hade vi svenska och sen NO/teknik.
Jag och L jobbar med däggdjur i havet. 
L gillar inte datorer så mycket, vilket jag gör, så hon stack ner till bibblan medan jag sökte på wiki om sådant där. Vi pressade ut lite information iaf.
Sen åkte jag hem, tog sällis med Alex, Henke & Della. Vi pratade lite och Alex och Della åkte på samma cykel.
Alex - *krama om* SYSKON KÄRLEK <33
Della - *råka trilla lite och alex slår sig*
Ditte - *Gapskratta*
Väl hemma åt jag nudlar med räksmak<3 MMMMMMMMMMMMM namnam.
Vill kanske ha en ny blogg design .. ska fråga syrran om hon kan fixa C: Annars får jag ha kvar min gamla.
och sen ska jag ändra min profil bild och göra den mycket större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0